Afgaande op de foto's is een complete restauratie noodzakelijk. Als je dan aan de kosten van een goede motorrevisie denkt + alle plaatwerk uren denk ik dat dit op dit moment nog geen goede investering is. De coupe's blijven ver achter bij de Spiders en er staan geen Ferrari emblemen op maar bij een motorrevisie betaal je wel Ferrari prijzen! en dan heb je nog maar een baby Ferrari ehhh Fiat!
Klinkt misschien gek maar ik vind de Lamborghini Jarama 400GT een veel betere investering, mits in goede staat, wat je live moet bekijken! Ik zie op het achterpaneel wel al wat lak problemen!
Een echte twaalfcilinder met 6 dubbele Webers! Die auto gaat echt alleen maar in waarde stijgen! Dat is een absolute volbloed!
Indien zonder noemenswaardig werk echt een koopje
Ik heb trouwens wel ervaring met BVA mijn barchetta heb ik met voorschade voor een spotprijs ongezien online gekocht
op de trailer gehaald (vreesde het ergste en een absolute miskoop) maar dat was eigenlijk niet nodig, ding had alleen wat TLC nodig!
met een nieuwe neus en carrosserie compleet met soda gestraald, nieuwe onderzijde dorpels!
6 maanden later na een "bare metal respray" en wat TLC!
Moraal van het verhaal, het kan best goed gaan waarbij je met geringe kosten een top auto neer kan zetten
Gr,
CarlStatistieken: Geplaatst door Carbo — ma 30 dec 2013, 20:51
]]>