Niels

Hier kun je je voorstellen

Niels

Berichtdoor Niels » ma 16 dec 2013, 08:03

37 jaar. Momenteel reeds paar jaar in de weer met geknutstelde bertone uit een schuurtje. Ondertussen al "vrij veel" vervangen. Rijd er paar keer per jaar rally mee en hou van het klussen. Ik rij er niet voorzichtig mee dus onlangs kriksteun er onderuit gereden en alle rubbers van de voorwielophanging eruit. De lol van een niet perfecte auto. Verder nog bezig met opbouw van een 911, die ik na aantal jaren bezit, 2 jaar geleden in de prak heb gereden. Bijna klaar

Verleden veel alfa gereden: 147, 146, spider, 156 sw, 159 sw. Altijd met veel plezier. Nu een mini-lexus want dat is handig op je eigen zaak. Rijd eigenlijk ook prima :oops:

Afbeelding
Niels

Re: Niels

Berichtdoor Beezztie » ma 16 dec 2013, 08:19

Ha Niels, welkom!
Ben je nog niet tegengekomen tijdens een Rally toch?
Leuke Bertone, en dat ze niet perfect is maakt voor een rally-auto niet uit, als de techniek je maar niet in de steek laat! Wat dat betreft heb ik met mijn auto's alleen maar positieve ervaringen. Iemand merkte even terug op dat hij Alfa zo fragiel vindt, alsof ieder moment van alles stuk kan gaan. Dat is in ieder geval niet mijn ervaring!
Beezztie

Berichtdoor Niels » ma 16 dec 2013, 08:33

Dank voor het welkom

Reinier, je bent me nog niet tegengekomen. Reed tot nu toe rally's op uitnodiging in besloten kring. Navi en ik hebben allebei kleine kinderen, druk werk blablaba smoezen :mrgreen: dus nog niet aan dhrc of iets anders meegedaan. Auto was technisch ook nog niet goed, dus ik ga altijd op pad met gereedschap. Dit hoeft overigens met een 911 uit die tijd niet. Met name elektronisch vind ik alfa niet bijzonder robuust. Wegligging, rijgedrag etc is echter zo fijn. Zag overigens bij andere auto's van franse makelij etc veel meer problemen, dus slecht is alfa zeker niet te noemen.
Niels

Berichtdoor Andretti Molletti » di 17 dec 2013, 19:35

Heb ik wat gemist? Heb je die mooie 911 in de prak gereden? Niet té erg hoop ik?? :o
Zelf niets overkomen?
Andretti Molletti

Berichtdoor Federico » di 17 dec 2013, 20:44

Ha die Niels!
Add lightness
Federico

Berichtdoor Niels » wo 18 dec 2013, 09:29

Hi Freek en Dre.

@ Dre. Bochtje met 35 km/h in slip geraakt in flauwe bocht door nalatig dun drablaagje van aannemer en beetje nat (ik gaf zoals het heurt een beetje gas bij). In rustige draai kwam ik in de binnenberm tegen een lantaarnpaal (1sec na ontstaan slip). Ik reed gelukkig niet te hard, dus voorkant relatief weinig schade. Er zit echter niets in de voorkant: betekent auto recht, 60% plaatwerk vervangen. Bij resto bleek echter de achterkant van de auto zeer beunerig gerestaureerd te zijn (polyester afgesmeerd met tin). Dus ondertussen al bijna 2 jaar bezig. Zelf geen schade, bijrijder ook niet. Was ervaren 911 rijder en ook verbaast over het uitbreken met die snelheid. Banden zullen dus ook niet goed meer geweest zijn (DUnlop SP Sport).

Stand van zaken:
AfbeeldingAfbeelding
Niels

Berichtdoor Andretti Molletti » wo 18 dec 2013, 15:14

Zo dan, doe het gelijk ff goed :)
Mooi hoor!!
Andretti Molletti

Berichtdoor Beezztie » wo 18 dec 2013, 18:51

Nice!
Beezztie