Hoi,
Ook ik zal me even in het kort voorstellen. Enkelen van jullie zullen mij wellicht kennen van ander fora waar ik wel eens kom.
Mijn naam is Remco, inmiddels 33 jaar oud en samenwonend met vriendin en dochter van 2 in Cuijk net onder Nijmegen.
Ik ben verkoper bij een technische groothandel en in mijn vrije tijd mag ik graag een beetje aan auto's knutselen. Ik richt me het liefst op de technische kant. Originaliteit staat bij mij absoluut niet hoog in het vaandel. Grotere remmen, andere (merken) motoren en andere rigoureuze verbouwingen zijn mijn passie. Samen met mijn vrienden heb ik ook al wat leuke dingen gemaakt.
Momenteel ben ik (nog steeds) met mijn Alfetta GTV bezig. Dit is op het Alfetta-trasaxle forum te volgen. Dit project loopt al; een tijdje maar er is dan inmiddels ook nog weinig over van de oorspronkelijke GTV. Complete wielophanging, remmerij en aandrijflijn zijn al anders als origineel bedoeld. Ik moet helaas nu even een pauze inlassen in het werk hieraan om even een nieuwe dagelijkse auto te bouwen. Verdere projecten zijn een Alfeta sedan waar ik een pickup van ga maken een een Giulietta met een metalen uitbouw.
Voor dagelijks gebruik heb ik onlangs een Giulia gekocht waar ik binnen een paar maanden in wil gaan rijden. Het is een '74 er 1600 met LPG op kenteken. De auto kwam zonder motor, bak, achteras, stuurhuis en interieur. Aangezien ik nog wel het een en ander heb liggen aan onderdelen komt dat wel goed. Motor wordt een 3.0 v6 12v uit een Spider met een bmw bak eraan en een Volvo 240 achteras. Stuurhuis maak ik er in van een 75 of een 916 GTV, even kijken wat het best uitkomt.
De auto wordt niet heel netjes gerestaureerd ben ik bang, project mag niet teveel kosten namelijk..
Met vriendelijke groeten,
Remco