En weer een flink stuk verder.
De lassen bijgewerkt en de koplampen gepast.
De bodem van de bak bij de ruitenwissermotor was ook zo lek als een mandje.
De Spider is gekanteld om de onderkant af te kunnen lassen.
Ik heb hem met dat mooie weer buiten gekanteld, en dat had ik beter niet kunnen doen.
Hij/zij past zo niet meer de werkplaats in omdat de deur niet hoog genoeg is.
Daarom verder maar even buiten gewerkt, heeft ook zo zijn charmes.
Na het weer recht zetten van de body begonnen aan de kofferbodem die voor een flink deel weggerot is.
Eerst met karton de vorm bepaald...
... en de kartonnen vorm overgenomen op MDF, MDF uitgezagen en de staalplaat over het MDF kloppen.
De ronding van de wielbak uit de plaat gehaald, klaar om er ingelast te worden.
En het eindresultaat.
Volgende keer de reservewielbak, de goot van de kap repareren en de steun van de linker voorschokbreker er in lassen.