Johan H

Hier kun je je voorstellen

Johan H

Berichtdoor Johan H » di 17 dec 2013, 13:59

Hierbij wil ik mij voorstellen: ik ben Johan van Hekken, geboren in 1955 en ik woon in Roosendaal.
Mijn ervaringen met Alfa Romeo dateren nog maar van 2001.
Voor mijn werk moest ik eens bij een Alfa Romeo-dealer zijn, wat later resulteerde in de inruil van mijn Duitse bolide op een Alfa 156 Sportwagon.
Als tweede auto hadden wij toen al enige jaren een Lancia Ypsilon, die erg goed beviel en heel betrouwbaar bleek.
Door de Alfa kwam ik in contact met andere Alfa-rijders en zo automatisch in 'het Alfa-wereldje'.
De Lancia werd ingeruild voor een gebruikte 916 GTV, en die later weer voor een 159.
En tja, de 156 werd na een aanrijding eind 2009 ingeruild voor toch weer een Duits werkpaard...........
Hoewel ik altijd een echte autoliefhebber ben geweest, ben ik pas begin 2012 gestart met een klassieker als hobby,en wel een Giulia 1300 uit 1971.
Deze Giulia wordt momenteel volledig gerestaureerd bij Carl's Classic Car Factory in Ridderkerk. Ik zal daar een topic over plaatsen.
Voor de techniek en ook voor het onderhoud van de moderne auto's ben ik klant bij Barend Aarts van de 105 Workshop in Etten-Leur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Johan H op di 24 dec 2013, 13:05, in totaal 9 keer bewerkt.
Johan H

Re: Johan H

Berichtdoor Beezztie » di 17 dec 2013, 15:55

Ha Johan,
Welkom, leuk dat je je hebt aangemeld! En nu topic starten over de resto van je Giulia!
Beezztie

Keer terug naar Wie is wie