Na door niet nader te omschrijven teleurstellingen die persoonlijk zijn en niets zeggen over ervaringen van anderen ben ik op zoek naar een adres waar ik de Giulia voor 2014 weer echt goed kan laten maken. Er zit een vervelende resonantie rond 3000 toeren en bij echt lekker sturen en een hoge bochtsnelheid loopt er iets aan bij scherpe bochten naar rechts. De auto zou voorzien moeten zijn van nieuwe wiellagers achter en nieuwe Montreal-bussen in de langsarmen achter. Heeft niets geholpen en heb het idee dat er nu ook bij rechtdoor een kloppend geluid van de achterzijde komt. De Giulia is uit 1971 en in 2005 door het voormalige Squadra Fratelli in Woudsend opgebouwd. Zou hem zo weer bij Jan neerzetten maar die is gestopt. De Giulia mag geld kosten en onderhoudt betalen is geen probleem, maar dat moet ie wel goed zijn en ik wil hem graag zonder schade terug.........
Zit in de buurt van Rotterdam maar geen probleem om hem 200km verder neer te zetten. Ik laat me graag adviseren waar de Giulia naar toe te brengen, ik wil er weer van kunnen genieten volgend jaar.
Gr. Ron