Om te voorkomen dat ik Carl zijn topic helemaal volspam met berichten die niets over zijn Bertones te zeggen hebben heb ik maar even een nieuw topic geopend.
De puristen vinden het helemaal niets waarschijnlijk maar zelf ben ik helemaal gek van aangepaste auto's. En dan niet met allerlei plastic spoilers e.d.maar enkel ombouwverhalen met grote wijzigingen in de techniek.
Hier kan iedereen lekker l*llen over plannen en vraagstukken m.b.t. modernere techniek in een oudere Italiaanse bolide.
Mijn eerstkomende project is een Giulia waar een v6 in moet komen en hiervoor zal het nodige aangepast moeten worden. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik dit zelf kan en ga doen. mochten er meer mensen zijn met dergelijke ambitieuze plannen/ ideeën dan meld je vooral hier. Ik ben altijd bereid om mee te denken en/of helpen en ik ben vrij inventief in het vinden van oplossingen.
Dus kom maar op met alle verhalen, foto's en vraagstukken over oude italiaanse auto's met moderne motorblokken en remmen e.d.
Groeten Remco