Hallo,
Ik ben Harrie Sanders (59 jaar) en ook al sinds 1984 trouw alfa rijder. Tijdens de studententijd gestart met engels spul zoals TR4 en TR6; maar omdat mijn vrouw er niet meer tegen kon om dagelijks stil te staan met die dingen ben ik toevallig in aanraking gekomen met een spider. En zo is het gekomen.
Daarna van alles gehad. Meerdere Giulia''s, GT junior, Berlina 2 liter, weer een spider die ik nog steeds heb naast een GTV 1750 1e serie. De auto''s worden dagelijks gebruikt want daar zijn ze voor gemaakt. Er moet dus regelmatig aan geklust worden. Binnenkort is de spider aan de beurt omdat deze een rotte bodemplaat heeft.
Voor mijn ""gewone"" dagelijks gebruik rijd ik nu in een 3,2 GT. Hiervoor 2 maal 166; 2x 156,2x 155, 75. Redelijk ervaringsdeskundig in het rijden, maar toch ook wel in sleutelen en klein las en plaatwerk. Maak veel gebruik van de diensten van Frans van Poppel in Riethoven.
Ik zit nu te denken aan een andere italiaan voor mijn dagelijks vervoer en zit te denken aan een Maserati Quatroporte. Zijn voor niet teveel te koop en is weer eens wat anders. Als er mensen zijn met ervaring hoor ik het graag.
Reinier, succes met dit interessante forum. Ik kom de wielen deze week ophalen