Hier wil ik een beginnetje maken van mijn project dat begon in mei 2010.
Door mijn vroegpensioen, kom daar nu nog maar eens om, had ik zeeën van tijd, mijn Spider en toenmalige Giulia waren goed rijdbaar met APK en stonden klaar voor gebruik, wassen en poetsen bleef over.
Ik wilde iets kleins, betaalbaar met goede onderdelen voorziening.
In mei 2010 zag ik mijn huidige Panoramica staan op Marktplaats, geheel intact, zonder APK, met kenteken, er zaten al twee dorpels en wat klein spul aan reserve onderdelen bij.
De Autobianchi is mechanisch grotendeels gelijk met de Fiat 500, dus plenty onderdelen, plaatwerk moet je zelf fabriceren.
Ooit was er al een nieuwe vloer ingelast en zo op het eerste gezicht leek mij dit wel een strak wagentje.
De eigenaar kwam niet aan restauratie toe dus na de belofte dat ik er goed voor zou zorgen haar gekocht voor €1400.
Op een veel te grote auto ambulance naar huis, koddig gezicht.
Ik heb ondertussen duizenden foto's gemaakt velen als referentie, van hoe zat dat ook alweer, ik zal in de komende tijd een selectie posten met uitleg, als ik er niemand mee verveel.
Voor nu een link naar een filmpje in de eerste dagen, met mijn buurjongen aan het stuur, hij was meteen verkocht en heeft nu een Fiat 500.
Met in mijn Spider mijn buurmeisje, voor nu groet, Henk
http://youtu.be/M1bjsIZGmgs